۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

مموتی نامۀ تصویری ١













نه مموتی جان، این جوری، اجدادت از درخت می رفتن بالا! شما حالا اجازه داری گاهی اوقات آسانسورسوار بشی!















آ باریک الله! همون جوری دستهاتو ببر بالا ... بالا ... بالاتر، دو بامبی بزن تو سرخودت! 

















بابا یه شمد بندازین رو این بدبخت! می چاد، دولت بی صاحاب می مونه، مملکت به گا می ره ها! بله؟ چی؟ ... آهان ... می گن انگار قبلاً به گا رفته! ولش کن پس، بذار ذات الریه کنه، سقط شه، مادر قحبه!















اوه اوه اوه! داره تمرکز می کنه تگوّز کنه! فرار کنین، الآن بوش بلند می شه!


مموتی جان! مهم نیست که قشنگ نیستی، قشنگ اینه که مهم نیستی!














چشم! به کسی نمی گیم که هر روز، اول صبح می ری وزارت اطلاعات، می شاشی تو سماور مصلحی!















تو چرا گریه می کنی جاکش!؟ ما که شش ساله (به روایتی سی و سه ساله) دهنمون سرویس شده باید زاربزنیم!



وای! اون پوزخند ملیح و دندونهای مرواریدت منو کشته! دماغت که البته جای خود دارد!












آره نوکرتم، بپوشون اون وجناتت رو که شیش ساله همه مون مدام اسهالیم!














“You talkin’ to me?e



قیژک کولی
شهریور ١٣٩٠


عکسهایی دیگر از مموتی با اجامر دیگر:
http://gheyzhakekoli.blogspot.com/2011/07/blog-post_29.html


 

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

فلسفۀ سکسی چادر مشکی!



در پی هجمۀ ویژه نامۀ خاتون به چادر مشکی، و دفاع مراجع تقلید و ائمّۀ جمعه از این اصل اصلی دین (که دیگر اصول دین در برابرش پشم است!)، ما هم تحقیقکی در این زمینه کرده ایم که نتیجه اش تقدیم می شود:




شنیدستی که خاتونی موقــّر                گرفتش گشتِ امنیت مکرّر؟
نه این که مو و زلفش دیده می شد         و یا که قوس کونش دیده می شد
حجاب کامل و مستحکمی داشت           ولی رنگ حجابش موردی داشت
که چادر، برترینش مشکی اش بود        هر آن کس گـُل گـُلی سرکرد، لـَش بود

چنین گوید مکارم، مرجع دین               که فتوایش رَوَد تا چین و ماچین:
« سیاهی رنگِ اسلام و ائمّه است         حجابِ خوار و مادر، خاله، عمّه است
سیاهی رنگِ قرآنی بباشد                    وزین رو پشم کُس مشکی بباشد
حجاب کُس بُوَد پشم ِ سیاهی                به سان ِ بیشه ای بر گردِ چاهی
و شیر ِ بیشه باشد شوی ِ خاتون           بدرّد تشنه ای کو زد شبیخون! »

ایا یاری که هستی تو سکولار              سیاهی را بُوَد اسرار بسیار
شنیدستی که مشکی رنگ عشق است؟    بدان عشقی! که ضمناً رنگ عیش است
سیاهی در فـَشِن هم رنگ اصلی است     که رنگ شورت وکرستهای سکسی است
برازنده لباس هرچه ماه است               سیاه اندر سیاه اندر سیاه است
بُوَد سوپرمُدل آن یار عشقی                 که چادر، شورت و پشمش هر سه مشکی
نمیریم و ببینیم آن زمان را                  که هر کس خود گزیند جامه اش را
« پری رو تاب مستوری ندارد »          که زوری تن کـُنـَد، زودی درآرد
 

قیژک کولی
شهریور ١٣٩٠

۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

... شعرهای مقام معظم رهبری

دو بیتی زیر از سروده های آقای خامنه ای است ( بعله، هنر ایشان تنها در رهبری و نیابت امام زمان نیست، در کس شعر بافی هم سرآمدند - کاش به دوّمی بسنده می کردند):

می فروشی گفت کالایم می است        رونق بازار من ساز و نی است
من خمینی دوست می دارم که او       هم خـُم است و هم می است و هم نی است


( به قول ما ترکها « واه واه اَتلریمی تؤکدی! »)

پس از دست اندازی مجدّد دکتر مموتی به ریاست جمهوری، مقام معظم دو بیتی دیگری سرودند:

آنجلینا گفت رویم خوشگل است        مزّۀ لبهای من قند و هـِل است
من مموتی دوست می دارم که او      هم خـُل است و هم چل است و فلفل است


حالا که مموتی جفتک اندازی آغاز کرده است و خدا را هم بنده نیست، چه برسد به خ.ر. خدا، مقام معظم دوبیتی جدیدی آفریده اند:

احمدی پُررو و خیلی سرکش است     یار او اسفندیار جاکش است
ای که گویی او شعیب صالح است     خود بدان کس کش تر ازهر کس کش است


قیژک کولی
مرداد ١٣٩٠

۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه

علوم اسلامی جایگزین علوم انسانی غربی!


در پی تصمیم اخیر برخی دانشگاهها به حذف علوم انسانی غربی، وزارت علوم دروس اسلامی جایگزین زیر را به دانشگاهها پیشنهاد داده است:

مبانی پنج گانۀ منطق اسلامی سنتی: شمشیر - تیر و کمان – نیزه – چماق - سنگ و کلوخ
مبانی هفت گانۀ منطق اسلامی نوین: باتوم – شوکر - شیشه نوشابه – گاز اشک آور - جرثقیل – گلوله - هکینگ
تاریخ سفسطۀ اسلامی: از امام صادق تا امام خامنه ای
روشهای تشرف به دین مبین اسلام ١ – مخصوص
زنان زیبارو
روشهای تشرف به دین مبین اسلام ٢ – مخصوص
کودکان بی مو
سیری در تاریخ کوبیدن میخ کلفت اسلام در سه کنج بلاد کفر

مبانی مهدیلوژی و دجّال شناسی
اصول چاه شناسی – جمکران، ویل، و نفت
دینامیک و آیرودینامیک ظهور
معادلات دیفرانسیل حرکت پرتابی امام زمان از ته چاه جمکران
احکام توقف و تداوم جماع در لحظۀ ظهور
تئوری لواط در اثنای ظهور
روشهای بالینی تسریع ظهور
کارگاه احضار امام زمان

وصیتنامۀ آیندۀ امام خامنه ای
گزیدۀ کاف شینهای داهیانۀ مقام معظم رهبری
مجموعۀ هایکوهای عارفانۀ مقام معظم رهبری
فرازهایی از اسب سواریهای ماهرانۀ مقام معظم رهبری
تاریخ انقلاب اسلامی – ویرایش شانزدهم
پاتولوژی فتنه
روشهای جرّاحی غدد فتنه گر

هیدرولیک غسل و وضو
مکانیک خاک تیمّم
دینامیک جریان گوز در هوا و آب و مکانیسمهای ابطال نماز و وضو
پدیدارشناسی جنابت و غسلهای مربوطه
مبانی هنرهای دستی و تجسّمی ١ – استمنا
مبانی هنرهای دستی و تجسّمی ٢ – استشها
کاربرد رایانه در هنرهای دستی و تجسّمی

تفسیر موضوعی حلیة المتــّـقین ١– شکم
تفسیر موضوعی حلیة المتــّـقین ٢– زیر شکم
مبانی مالش و گایش و زایش اسلامی
گایولوژی پیشرفتۀ اسلامی

رمل و اصطرلاب ١
رمل و اصطرلاب ٢
سُم شناسی اجنـّه
روانشناسی اجنـّه
معارف رمّالی و مبانی جن گیری
رمّالی و جن گیری پیشرفته و روشهای ارتزاق از مدفوع
مبانی جماع با اجنـّه

روشهای صیغه یابی
شناخت بازار بورس صیغه، متعه و مشتقات در قم و مشهد
روشهای بیشینه سازی جماع با صیغه، برای برادران
مدیریّت جماع ِ همزمان با زوجات متعدّده
روشهای عینی ارزیابی مهر و نفقه
آیین صیغگی برای خواهران
کارآموزی صیغه یابی – مشهد / قم

مبانی تحلیل طلاق سه گانه
کشف و استخراج زوجات مطلــّـقه و سه طلاقه
اخلاق محلــّلی
بیشینه سازی جماع در فاز محلــّلی

جغرافیای ذ َکـَر
توپولوژی خایه ها
متدولوژی ختنه
دینامیک نعوظ
مبانی استبرا
ختنه سوران در صدر اسلام
خودآموز ختنه
کارآموزی – ختنۀ نامسلمانان تازه مشرّف شده به دین مبین

توپولوژی فـَرْج
روشهای صعود به جبل الزّهره
مبانی طـَبَق زنی و مُساحقۀ اسلامی
سیر مُساحقه در اسلام
ماشین آلات سنتی مُساحقه – چرمینه گری و مچاچنگ سازی
ماشین آلات مدرن مُساحقه – الکتریکی وهوشمند
بهینه سازی مساحقۀ گروهی
مسابقۀ مساحقه برای جایزۀ فاطی کماندو – حوزۀ علمیه خواهران

هندسۀ مقعد
مکانیک ماتحت
تـُف شناسی
اصول ترکیب گلاب و وازلین و عطر مشهدی
مکانیک سیّالات لیز و اَبَرلیز
مبانی وَطی از دُبُر – گرایش تر
مبانی وَطی از دُبُر – گرایش خشک
تئوری لواط  ساده – یک به یک
تئوری لواط پیچیده – یک به چند، و چند به یک
تئوری لواط اَبَرپیچیده – چند به چند
آسیب شناسی لواط
سیر لواط در فیضیّه
نظریۀ کاربرد اجسام
کارگاه لواط
کارآموزی – قم / کهریزک
مسابقۀ مقاله نویسی در مبحث شیرین لواط – جایزۀ بورس تحصیلی آیت الله مصباح یزدی


قیژک کولی
مرداد  ١٣٩٠

۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

خطاب به آانهایی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند



   
اَیا آن کس که می خواهی دهی رأی               به تشویق دموکراسی کنی سعی
بیا قیژک برایت مو شکافد                          حکایت از ندامتها ببافد
که قیژک هم زمانی رأی می داد                   ز تحریم چی، دهانی سخت می گاد
و رأیش خاتمی یا موسوی بود                     که از کابوس دکتر ا.ن. نیاسود
چه شد پس، آن همه امّید فردا؟                     سخنرانی، همایش، شور وغوغا
و آن صفهای طولانیّ ِ مردم                        برای دادن رأیی که شد گم
کسی آمد شمرد این رأی ما را؟                    کسی بودش به تخمش، ثبت آرا؟
چه فکری کردی و چی آخرش شد                به جای کدخدا، مهتر، خـَرَش شد
که ملـّت رأی بر سبزی بدادند                      به جایش در خـَلای ا.ن. فتادند
نکردی توبه از «اصلاح» بازی؟                 به مادرقحبگان تا کی بسازی؟
اَیا آن کس که می باشی مردّد                      شنو قیژک چه می گوید مجدّد
نکن رأیت به صندوق ولایت                      همان بـِه افکنی در مستراحت
اگر هم پا به صندوقی فِتادت                       بر آن برگه نویسی «کسّ خوارت» ! 



قیژک کولی
مرداد ١٣٩٠

۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

شکست رژیم زیر دست و پای خزان پیژامه پوش و یلان آب پاش؟


جوادان، خزان، آب بازان، درود!                  به ما شیطنت‌های تان ره‌ نمود
که در سرنگونی آخوندکان                           بسیجی‌، سپاهی، دگر دلقکان
چه حاجت به شورش، شعار، آتش است؟          که پیژامه و آفتابه بس است!


 قیژک کولی
مرداد ١٣٩٠

۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

در باب شباهت گوز و آخوند


















بیا قیژک بگوید چند و هم چوند                   شباهتهای بین گوز و آخوند
که هر دو پر صدا و جار و جنجال               ولی بی خاصیت مانند پوشال
هماره در مسیر باد گردند                          همه سوی دگر ناشاد گردند
طرفدارانشان اوباش و عامی                       نیابی بین شان یک فرد نامی
به هنگام خروج گوز و ملـّا                        به هر دو می شوی نیم خیز و دولـّا
سبکتر می شوی چون هر دو رفتند               که هر دو موجب دل درد و نفخ اند
شکم، یا زیر ِ آن، یا هر دو قاطی                 به غیر از این ندارند ارتباطی
اگر چیزی بگویی نغز و شیرین                   صدای هر دو سازد روحْ، چرکین
نمی یابی تو یک آخوندِ کم رو                    همان طوری که نـَبْوَد گوز ِ خوش بو
اگر هم هر دوشان گیرند قدرت                   بیفتد گند و گـُه در کار ملـّت
بباشد یک تفاوت بین آنها                          وزین رو گوز باشد بـِه ز ملـّا
که می گوزی تو مفت و بی مخارج              ولی  ملـّا  خورد مال و مدارج   


این شعر را به الهام از مطلبی در بلاگ دودوزه نوشتم:
http://dodoozeh.blogspot.com/2010/09/blog-post_18.html

قیژک کولی
مرداد ١٣٩٠