۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

شکوۀ دکتر به اسفندیار و خرامیدنش به نارمک دیار


ظاهراً یکی از مدّاحان ذوب در ولایت اخیراً فرموده اند که اسفندیار رحیم مشایی عورت احمدی نژاد است که هر وقت بخواهیم قطعش می کنیم.  به الهام از این فرمایش اولترا فرویدیستی و به دنبال قهر کردن دکتر در چند روز اخیر تقدیم می شود:

چنین گفت دکتر به اسفندیار            که ای عورت من بشو چون خیار
چرا شـُل شدی روز آورد پس         که خاکش به سر چون تو فریاد رس
چه بنشسته ای، دیو توسی رمید       به کردار سگ دست من برگزید
به خونخواهی حیدر کس مشنگ      اره اوره شمسی بیامد به جنگ
به تاریخ، والله، ز عهد یزید           به این کس کشی کس ولایت ندید
بکردم به جان خدمت سیْد علی       پدرسگ منش ساختم این ولی
من آنم که سرویس کردم دهان       از آن هاشمی، هم ز اصلاحیان
بکردم هدفمند یارانه ها                نبُد هیچکس را از این خایه ها
به رغم همه قدرت و مکر و پول    شکستم من آن کیر آمریک غول
همه چشمهای جهان گشت کور      چو دور سرم دید هاله ی ز نور
بکردم انرژی همه هسته ای          به هر خانه ای می دهم بسته ای
منم مُعجز قرن بیست و یکم          به معراج، از جمکران تا به قم
من آنم که مهدی بود یار من         پیامک زند دَم به ساعت به من
به جز اهل بیت نبی تک وَ توک    فقط بنده اد کرده در فیس بوک
چرا سر به کس شعر سیّد نهم       وزارت به حیدر چلفتی دهم
چو کابینه شد خرتوخر، تا به تا    همان بــِه که کشور رود گا به گا
چنین گفت دکتر به اسفندیار         سپس شد خرامان به نارمک دیار



قیژک کولی
اردیبهشت 1390

۱ نظر:

  1. با سلام
    صمیمانه از شما درخواست داریم که ایمیلی را که در اختیار جامعه ی وبلاگنویسان سبز قرار داده اید چک نمایید. ما در حال برداشتن گامی بزرگ هستیم که نظر شما در این راستا برای ما بسیار مهم می باشد.

    پاسخحذف