۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

احمدی نژاد چطور بیکاری را تا پایان سال آینده ریشه کن خواهد کرد!




دکتر احمدی نژاد اخیراً فرموده اند که تا پایان سال آینده بیکاری را ریشه کن می کنند (بیش از سه و نیم میلیون نفر در ایران بیکارند.) وب سایت سیکی لیکس موفق شده جزئیات طرح داهیانۀ دکتر را کشف کند که به استحضار می رسد:

>   نیم میلیون شغل در سازمان ریشه کنی بیکاری و دفترهای استانی و روستایی و خارج از کشورآن که به منظور ریشه کنی بیکاری به زودی راه اندازی خواهد شد.
>   نیم میلیون شغل پر کردن برگۀ آرا برای انتخابات مجلس و شوراها، و انشالله انتخابات ریاست جمهوری – اگر رهبر مقام ریاست جمهوری را حذف کنند، خون این بیکارها گردن ایشان خواهد بود!
>   نیم میلیون شغل مأمور خرید نفت خام ایران اگر غرب نفت ایران را تحریم کند – نفت بالاخره سر سفره ها خواهد آمد فقط باید بیاموزیم آن را چطور به قرمه سبزی و خورشت قیمه و غیره بزنیم و وقتی خوردیم، هضم کنیم!
>   یک میلیون شغل در زمینۀ صیغه یابی و مکان یابی و صیانت از صیغه ها – این طرح با یک تیر دو نشان می زند: هم معضل فحشای دختران و زنان را (که سنشان تا چهارده سال پایین آمده)، با تبدیل آنها به صیغه های کوتاه مدت (چند دقیقه تا چند ساعت) حل می کند، و هم مشکل بیکاری مردان جوان را! به قول انگلیسی زبانها:
!Fucking genius, eh
>   نیم میلیون شغل در وزارت معلومات که با ریاست مستقیم دکتر احمدی نژاد قرار است کار وزارت اطلاعات را بهتر و با بازدهی بالاتر انجام بدهد.
>   چندین هزار شغل در صنایع موشکی و هسته ای سپاه برای تحقیقات در بارۀ آثار انفجارات مهیب و تشعشعات شدید بر انسان
>    چندین هزار کارآموزی در علوم غریبۀ خاصه، احضار ارواح، ادعیه، تعاویذ، سحر و طلسمات به جهت اشتغال در زمینۀ سیاست گذاری دولت –  رمال پرآوازه، عباس غفاری، با نظارت مستقیم اسفندیار رحیم مشایی، مدیریت این سازمان را به عهده خواهد داشت.   
>   چندین هزار بیکار روشنفکر و روزنامه نگار و نویسنده و فعال سیاسی و اجتماعی و غیره یا به زندان روانه خواهند شد و یا اعدام خواهند شد.
>   و بالاخره، نیم میلیون بیکار هم پیش بینی می شود که به ترکیه و مالزی و اوکراین و غیره مهاجرت کنند، یا لاتاری گرین کارت آمریکا را ببرند.



قیژک کولی
آذر ۱۳۹٠

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر