۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

ظهور بسیار بسیار نزدیک است!


اخیراً انتشار سی‌دی فیلم « ظهور نزدیک است » و ویرایش جدیدتر آن « ظهور بسیار نزدیک است »، سر و صدا و گرد و خاک بسیاری در ایران به راه انداخته است؛ و فرهنگ انتظار را که قبلاً  فقط  در نانواییها و ایستگاههای اتوبوس و بانکها و ادارات و توالتهای عمومی و غیره رواج داشت، به عرصۀ جدیدی کشانده است. هیچ بعید نیست زمانی‌ که شما این نوشته را می‌‌خوانید، انشالله، ظهور روی داده باشد که در آن صورت مؤدبانه بگویم، گاو «دشمن» زاییده س!

فیلم فوق با اتـّکا به احادیث و روایات متعدّد نشان می دهد که ظهور سه نفر بر زمین نشانۀ نزدیکی ظهور امام زمان (عج) می باشد زیرا که آنان زمینه ساز ظهور امامند.  فیلم با استدلالاتی بسیار متقن نشان می دهد که این سه تن از این قرارند:

١ـ سیّد خراسانی که همانا نایب عامّ امام زمان، ولی فقیه، آیت الله عظمی سیّد علی خامنه ای است.  توجّه کنید ایشان هم سیّدند و هم متولـّد خراسان - جدّ و آباد آذری شان را فاکتور بگیرید – و در ضمن  حرف «خ» بین دو اسم مشترک است.
٢ـ شعیب بن صالح که محمود احمدی نژاد است. توجّه کنید که حرف «ح» بین دو اسم مشترک است و نام دکتر دو «ح» دارد، یعنی که ایشان صالحترهم هستند.
٣ـ سیّد یمانی که سیّد حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان است.  یمان لبنان نیست، امّا به قول همشهری ما حقیقت « هم نداشته باشی‌، قافیه کی ‌داری!»


انتشار این فیلم مرا به این فکر انداخت که ببینم آیا در ادبیات و سینمای جهان آثار دیگری هم در باب نزدیکی ظهور خلق شده یا نه.  نتیجهٔ این تحقیقات مرا که آماتوری بیش در علوم مهدیلوژی و دینامیک ظهور نیستم، بسیار شگفت زده کرده است.

در جریان تحقیقاتم به چندین اثر مشهور، ولی ظالـّه  بر خوردم که در ظاهر داستانهایی سرگرم کننده و سبک هستند، ولی‌ کمی‌ رمزگشایی و ساختکارشکنی پسا مدرن (دکونستراکسیون به سبک آن یهودی ملعون، ژاک دریدا) نشان می دهد که این داستانها نه تنها در اصل بیانگر روشن نشانه‌های ظهورند، بلکه گواه اینند که ظهور بسیار بسیار نزدیک است.

فراز‌هایی‌از یافته‌هایم را در ذیل می‌‌آورم. در ضمن، نام عربی منابع را هم آورده ام که طلـّاب جویای تحقیق، در احادیث و روایات و علم رجال تفـّحص کنند و ببینند آیا اشاره ای به این منابع شده است یا نه.

الفـُرسان الثلاثه  (سه تفنگدار)

این اثر را مزدور فرانسوی الکساندر دومای دون صفت نوشته است که از روی آن چندین فیلم ساخته اند. در این اثر از سه تن زمینه ساز به عنوان سه تفنگدار نام برده شده، ولی نام آنها با سوء غرض یا از روی نادانی تحریف شده است.  بندۀ حقیر توانسته ام از آنها بدین گونه رمز گشایی و دروغ زدایی کنم:

١ـ  اتیوس که همان علیوس است؛
٢ـ  ارامیس که در واقع ارادانیس (بر گرفته از روستای ارادان گرمسار در استان سمنان: مسقط الرأس دکتر احمدی نژاد)؛و
٣ـ  پورتوس که همان حسنوس یا سیّد حسن نصرالله است (توجّه کنید که لغت پُوتا در ترکی به معنی خیکی است که با ظواهر شیخ نصرالله تطابق کامل دارد.)


این سه تفنگدار با ظالمان و غاصبان در جنگند، و جالب این که نفر چهارمی به ایشان یاری می رساند به نام دارتانیان که در واقع زارتانیان است (اختلاف دو اسم صوتی است، البتّه ممکن است بویشان هم فرق کند).  زارتانیان بی شک همان اسی خان رحیم مشایی رییس دفتر دکتر می باشد که مدیریت ظهور را شخصاً به عهده گرفته است.

جالبتر این که شعار سه تفنگدار این است: « همه برای یکی و یکی برای همه ». کدام کور ذهنی است که در هویت «یکی» (عج)، تردید کند.

الهری الباطر (هری پاتر)

نویسندۀ این کتاب مزدور بریتانیا است. وی ضعیفه ای است به نام جی کی رولینگ که انشالله به قعر جهنم رولینگ (غلت) بخورد.

این اثر که جهانگیر شده و دستمایۀ چندین فیلم گشته است، نام سه تن زمینه ساز را - همان طور که رسم انگلیسیهای مکّار است - به شدت تحریف و قلب کرده است.  نویسنده، لعنت الله علیها، از القاب زشت و قبیحی استفاده کرده است که «دشمن» در جوانی به سه تن زمینه ساز داده بود.  با این همه به لطف خداوند، من موّفق شده ام آنها را بدین گونه نیرنگ زدایی و پالایش نموده و توطئه ای دیگر از جانب روباه پیر استعمار را افشا و خنثی کنم:


١ـ هری پاتر در واقع علی پاتر است. کلمهٔ پات در انگلیسی - به خصوص در گویش منفور آمریکایی - به معنای حشیش است، و پاتر صیغهٔ مبالغه از این مصدر است به معنای بسیار حشیش کشنده، یا به زبان فارسی امروز عمل بالا. بر امّت اسلام اظهر من الشمس است که «دشمن» با انتخاب این لقب قدیمی ِ ‌ولی‌امر مسلمین جهان چه اهداف شومی را دنبال می‌کند.
٢ـ  ران ویزلی که همان ارادان
ی وازلینی است. این لقبی است که «دشمن» در جوانی به دکتر احمدی‌نژاد داده بود، زیرا که ایشان در آن سنین زیاد وازلین ابتیاع می کردند که البته همه برای تـَرَکهای کف پای ایشان بوده و نه هیچ ترک دیگری.
٣ـ  هرمایونی گرینجر که همانا حسنک رنجر است.  این لقبی است که «دشمن» صهیونیستی در دهۀ هشتاد میلادی به شیخ حسن نصرالله داده بود، به سبب این که ایشان در جوانی در جنگلهای بتنی جنوب بیروت به شکار فالانژهای کوهی شهره بود.


کتب هری پاتر - همان گونه که در تخصص انگلیسیهای جاسوس بالفطره است - چندین مورد اطلاعاتی منحصر به فرد در بر دارد که شایان توجه است.

مدرسه هق وُرتس که سه تن در آن به تحصیل جادوگری (نام موهن «دشمن» برای زمینه سازی ظهور)  مشغولند، بی‌هیچ شبهه‌ای همان مدرسه حقانی است، و مدیر آن آلبوس دومبلدور بی‌تردید شخص آیت‌الله مصباح یزدی هستند.  توجه کنید که نام «دشمن» بر ایشان بسیار موهن است: به ترکی ‌« آل بوسی دُومبال ور! » یعنی‌ « بوس را بگیر و قنبل کن بده! »، ... لعنت خدا بر این «دشمن» بی شرم!

جالبتر این که شخصیت لـُرد وُلدِمُر که سه تن مدام با وی در نبردند، همیشه ردایی سبز به تن می‌کند و حتّی صاعقه اش هم سبز رنگ است!  این که علی‌پاتر، روحی له الفداء، و لرد ولدمر ارتباط  خویشاوندی دوری هم دارند، تردیدی به جای نمی گذارد که این لرد سیاه کار و سیاه بخت همان سر مار فتنه، میر حسین موسوی است.
این نشان میدهد که کل فتنهٔ سبز را جی کی رولینگ سالها پیشتر طراحی کرده بوده ونظریات براندازانه اش را از طریق ترجمه‌های متعدد کتب ظالـّه هری پاتر به پیروان منافق و گمراهش در ایران القا می کرده است.

ای کاش مقدّمات مهیّا شود و برادران وزارت اطلاعات، و حفاظت و اطلاعات سپاه بتوانند این ضیعفهٔ شیطان پرست را خوب تخلیه اطلاعاتی کنند تا همهٔ زوایای تاریک توطئه های «دشمن» برملا شود.  تا آن زمان مبارک برسد، این پیاده نظام حقیر امام زمان به مطالعات خود ادامه داده خود را  در بحر رازگشایی همچنان مستغرق خواهم داشت.

الملائکة الشارلیّه  (فرشتگان چارلی)

در این فیلم آمریکاییهای جهانخوار سه تن زمینه ساز را در هیأت سه ضعیفۀ  نیمه برهنۀ هوس انگیز نمایش داده اند که هم جوانان مسلمان را به گرداب انحراف اخلاقی بیفکنند و هم حقانیّت و رجولیّت سه تن را کتمان کنند.

امّا بر همۀ آنان که چشم بصیرت دارند واضح و مبرهن است که این سه تن کیستند. به قول ما ترکها:

عاشیقه کیفایت دیر بیر ایشاره        جاهیله اوْن بیر دست ایماله

آیا این که سه فرشته مرتـّباً با چارلی در تماس بوده و از او دستور العمل مبارزه با ظلم و فساد می گیرند، علی رغم این که چارلی همیشه در فیلم «غایب» است، ثابت نمی کند که اینان در واقع فرشتگان مهدی اند و چارلی (عج) همانا ...

الصالح والطالح والقابح  (خوب، بد، زشت)

 این فیلم مشکوک و موهن است، و سناریوی ظالّۀ آن را سیا و موساد کلید زده اند، مانند فیلمهای «سه برادران مارکس» که مزدوران معلوم الحال صهیونیسم بودند.

دلیل من این است که سه نفر زمینه ساز هر سه هم بدند و هم زشت و هیچ کدامشان خوب نیستند. بنابراین این فیلم در خوش بینانه ترین تحلیل بی ربط است.

الکساخیل الثلاثه  (سه کلّه پوک)

این سری فیلمها بیشتر از هر اثر دیگری به حقیقت احوال سه تن زمینه ساز نزدیکند و من هم اکنون سرگرم مطالۀ یک یک آنها هستم، به امید این که قوانین جدیدی در زمینۀ دینامیک ظهور – به خصوص شاخۀ نوین آن، آیرودینامیک ظهور - کشف کنم. 


والسّلام علی من اتـّبع الوَلی الفقیه
قیژک کولی
فروردین  ١٣٩٠

۲ نظر:

  1. لطف داری، دوست عزیز فتنه‌گر:) یکی‌ از نوشته‌های فتنه انگیزت را خواندم. خیلی‌ عالی‌ بود، چرا لینک نکردی بالاترین!؟ از آشنایی خوشبختم، و فتنه‌های تو را حتما در بلاگر دنبال خواهم کرد! یولداش:)

    پاسخحذف
  2. مخلصم هم فتنهٔ عزیز، لطف داری. من هم از خواندن بلاگت لذت بردم. بالاترین هنوز عضو نشدم، بزودی انشاالله. یاشا.

    پاسخحذف