۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

نیروی انتظامی با باربی ها چه کرده است؟ (گزارش محرمانه با عکس)



 در خبرها آمده که در جهت ارتقای امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی به بعضی مغازه ها حمله کرده و عروسکهای آمریکایی و غیر اسلامی باربی را دستگیر و به محل نامعلومی منتقل کرده است.

وبسایت سیکی لیکس خبر می دهد که مأموران ناجا  باربی ها را به بازداشتگاهی در جنوب تهران منتقل کرده اند و به کمک مأموران وزارت اطلاعات مشغول ارشاد اسلامی آنها هستند.

سردار احمدی مقدم در این رابطه گفت « پاسخ جنگ نرم را با چیزی سخت می دهیم.» 

این هم عکسهایی از مراحل مختلف ارشاد:

هنگام دستگیری:

قبل از ارشاد:














در اوج ارشاد:














از سوی دیگر به علت تعداد زیاد باربی های بازداشت شده، برخی باربی ها را به قرار گاههای بسیج در شهرستانها و روستاها منتقل کرده اند تا بسیجیها و امت حزب الله آنها را ارشاد کنند. این هم عکسی‌ از عملیات طرح عفاف بسیج در استان مازندران:















وبسایت سیکی لیکس در ضمن گزارش می دهد که وزارت ارشاد اسلامی برای مقابله با جنگ نرم باربی ها، طرحی در دست اجرا دارد که عروسکهای اسلامی زیر را تولید کرده و روانۀ بازار کند:

اکی کماندو، خدیجه خایه گیر و سکینه کس کوب که به فرشتگان جالیز هم مشهورند.














قیژک کولی
دی ١٣٩٠

۱ نظر:

  1. از رژیم جمهوری اسلامی بیزارم اما، از باربی ها هم بیزار هستم. از الگو گیری و الگو دادن بیزارم چون چه زیر حجاب و چه بی حجاب خرج های اضافی ست.

    میدانیم که هدف کارهای غلطی که به وسیله تبدیل شده اند را توجیه نمیکنند.
    میدانیم که زیبایی و قدرتمند بودن در اساس در زمانی برای بقای موجود بشر قول دهندۀ داشتن فرزندی سالم و جداب، شکارگری قوی و همسری خوش نما لازم بوده. ولی همۀ ریشه را به کنار گذاریم، وقتی که آن همسر ایده آل پیدا شود پس جرا بایستی هنوز فرد دنبال مد روز و گرانقیمت ترین اتوموبیل بگردد؟ وقتی که وسیله جای هدف را میگیرد، بیماری روانی میان زن و مرد است. باربی را بنگرید و ببینید چگونه جاهلانه و تا به سوی بی نهایت دختران زیبایی طلب آنقدر ورزش میکنند و اغلب به آنارکسیا و غیره حتی پس از ملکۀ زیبایی شدن دجار هستند؟ پس علاوه بر مخالفت با حجاب (که ظلمی مشخص است) به دنبال فرهنگ های افراطی از سوی دیگر هم رویم و ببینیم که از همه تند تر میدود. که از همه بهتر میکشد و چه کسی قاتل ترین و پولدارترین قاتل ها را به همسری قبول میکند تا تن زیبایش را در اختیارش گذاشته و به فمنیستی بگوید که تن من یک شی ء نیست. اگر نیست اگر جنس فروشی نیست، پس چرا بایستی تبیلغات کنید؟ مرد، اگر شکارچی نیستی چرا باید بازویت را برآمده جلوه دهی؟ All and all it's just a, another brick in the wall
    all'n all you're just a, another brick in the wall

    پاسخحذف