۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

١٤٠٠٠٠ سند محرمانۀ تیم احمدی نژاد!


تیم احمدی‌نژاد انتشار ١٤٠٠٠٠  سند محرمانه در بارۀ سران نظام و بزرگان اسلام را آغاز کرده است. وبسایت سیکی لیکس چند مدرک فوق فوق محرمانه را که هنوز منتشر نشده به دست آورده که اینجا به اطلاع عزیزان می‌‌رسد (توجه - مطالب داخل پرانتز کامنتهای بنده است و جزو اسناد نیست):


حیدر مصلحی
آی کیوی مصلحی ۱۴ است (خودش میگه به خاطر چهارده معصوم!)  برای تست آی‌کیوی خود، مصلحی یک ماه تمام عدسی ‌و معجون می‌‌خورده که باعث شده بوده محل سکونت او و خیابانهای اطراف شیمیایی شود (رفیق ما که هم محل مصلحیه، می‌‌گفت شبها یک ریز انگار صدای کاتیوشا می اومد و پشت بندش فریاد "آخیش!")  


حضرت نوح
برادران قاچاقچی سپاه، دزدکی از کشتی‌نوح برای قاچاق دیش ماهواره استفاده می‌‌کردند. کفـّار در هنگام طوفان از این دیشها به عنوان قایق نجات استفاده کرده، از عذاب الهی جان به در برده و اینک در بی‌بی‌سی فارسی مشغول به کارند (خدا ظاهراً خسته شده بوده و استراحت می کرده، آخه طوفان به پا کردن کار آسونی نیست! خدا که حیدر مصلحی نیست، روم به دیوار!)  


جنتی
وقتی‌آدم و حوّا هنوز نزد خدای متعال، در بهشت برین بودند و عورتشان هنوز هویدا بود و نامستور، جنتی هر روز از داخل جهنم و از سوراخی در دیوار به عمل حرام چشم چرانی می‌‌پرداخته است (همینه اینقد می لرزه و کمرش به این روز افتاده. گرچه ماشاالله خوب کار کرده این همه سال‌!)


امام زمان
دکتر احمدی‌نژاد به امام زمان تا اطلاع ثانوی مرخصی تشویقی داده است (این همه غیبت که به اسم ایشون خورده، پشمه پس!) در غیاب ایشان، مشایی رتق و فتق امور (که شامل فتق خامنه‌ای هم حتما میشه!) را به دست خواهد داشت. (یعنی ظهور فعلاً مالیده!)  


امام حسین
امام حسین از این که نامش را حسین نهاده اند ناخشنود بوده، زیرا می‌‌دانسته روزی یک منافق ضدّ ولایت فقیه، به نام میر حسین موسوی، از نام پاک او سؤ استفاده خواهد کرد. به روایتی، ایشان علاقه داشتند نامشان محمود باشد (یا شاید هم اسفندیار!) 


آیت‌الله مصباح یزدی
برادر کوچک آیت‌الله مصباح یزدی، فریدون (که چند سال پیش فوت شد)، در کودکی و در سفر خانواده مصباح یزدی به هندوستان برای دعوت پارسیان آتش پرست گوجورات به اسلام، مفقود شد. سالها بعد ایشان از لندن و گروه راک کویین سر در آورد با نام جدید فردی مرکوری. آیت‌الله مصباح یزدی به آهنگهای کویین خیلی‌علاقمند است، و از سعید حدادیان، مداح معروف بیت رهبری، خواسته یکی‌از آهنگهای آنها را به صورت نوحه در آورد. (فکر کنم آهنگ  We are the champions بوده که شده « رزمندگانیم ».)


حضرت موسی
حضرت موسی پیغمبری درجه سه بوده که جواز معجزه نداشته و برای تبدیل عصایش به مار از شگردهای شعبده بازی کریس آنجل استفاده می کرده است. به همین دلیل است که اسرائیل باید از صحنۀ روزگار محو شود (در ضمن به این نتیجه می رسیم که اگر حضرت محمد بنز پیغمبرها باشه، حضرت موسی تاکسی برگشت بوده!)


قیژک کولی
مهر ١٣٩٠

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر